Başarmak Senin Elinde

Bu zamana kadar hep bir şeyler kendiliğinden olsun diye bekledin. Piyango belki gelir diye ümit ettin. Ama sana bir şey diyim mi? Hayat o kadar basit değil. Eğer bir şeyleri istiyorsan önce onları hak etmelisin. Eğer lüks bir hayat istiyorsan çok çalışmalısın. Eğer dolu bir kafa istiyorsan çok okumalısın. Eğer hayatta bir şeyler başarmak istiyorsan bunu hak etmelisin. İstediğin şeyler sana gökten inmeyecek. Yada ilahi bir güç sana onları göndermeyecek. Başarmak yada başarmamak senin elinde. Ya çok çalışır başarırsın yada kaybetmeye mahkum olursun. Hayat bir ve sıfırlardan oluşur. Hem bir hem de sıfır olamazsın. Ya bir, yani başaran olursun. Yada sıfır, yani kaybeden olursun.

Hayatının İplerini Eline Al

Artık bir şeyler başarmak için harekete geçmenin zamanı geldi. Bunu istiyorsun değil mi? Başarılı olmayı. Hayallerini kurduğun o mükemmel dünyada yaşamayı. Şampiyonlar kendi hayatlarının iplerini ellerine alırlar. Kimsenin seni yönetmesine izin verme. Kendi hayatını kendin yönet ve kimsenin kuklası olma. Kendin ol ve sen insanları yönet. Hep hayal kurmanın başarının yarısı olduğunu duyduğunu biliyorum. Sana bir şey söyleyeyim mi? Hayal kurmak başarmanın yarısı filan değildir. Sadece ön koşuludur. Başarmanın yarısı çok çalışmaktır ve dier yarısı ise dier bütün insanlardan çok çalışmaktır. Bir şeyi gerçekten istiyorsan önce bunu hayata kanıtlamalısın. O şey için o kadar çok çalışmalısın ki hayat bile sonunda karşında direnmeyi bıraksın. Sana başarının kapısını aralasın.

Hayallerin Sadece Hayal Olmasın

Hayallerini özgür bırak. Sadece boşu boşuna senin kafanda dönen şeyler olmasınlar. Eğer sen onları özgür bırakırsan onlar kendini gerçekleştirecektir zaten. Kendini belli bir düzene hapsetme. Özgür bırak kendini. İnsan düzeni sever. Her gün aynı şeyleri yapmayı, aynı işe gitmeyi, aynı maaşı almayı. Çünkü insanlar riskleri sevmezler. Eğer bu düzenin dışına çıkmayı başarabilirsen güven bana hayallerin kendiliğinden gerçekleşmeye başlayacak. Başarının önünde ki en büyük engel korkulardır. Korkularından kurtul, engelleri aş ve özgür ol…


Yazımı okuduğun için teşekkürler. Eğer beğenirsen arkadaşlarınla paylaşmayı ve wordpress app uygulamasından beni takip etmeyi unutma. Teşekkürler…

Başarmak Senin Elinde” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s